you keep knock me.

2009-08-02 @ 14:22:02
jag vet inte hur jag mår just nu, känns som att allt är helt rubbat.
jag vet vart jag vill och vad jag vill ha, & min vilja är väldigt stark
just nu. ska nog ta tag i allt så jag får det precis som jag egentligen
vill..

hade en grymt trevlig kväll hemma hos felizia som fyllde arton
jävla år igår också. fast jag flippade ur totalt på slutet.. hehe.
men men, taxi hem & sedan sov jag gott.
vaknade med tio sms och åtta missade samtal imorse,
ett gott tecken på att jag sov som en stock.

tänkte nog skicka in lite skit nu, sen tänkte jag ta mig
en löpartur, fats tror jag skjuter upp det tills ikväll och drar
en promenad nu istället.

Flo Rida (Feat. Ne-Yo) - Be On You


i just gotta say, i love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback