alltså helvette

2009-12-06 @ 15:13:14
besvikelse, jo den finns här. jag förstår inte hur jag kunde falla så hårt!
jag vill ju verkligen, men det är kört nu. så jävla misslyckad tjej jag är alltså :)


gårdagen var ur mysig. henke kom hit till mig och michan, vi ölade,dansade och snackade en massa skit, skulle åkt in till strängnäs men jag däckade totalt runt halv två. you go girl typ! idag är jag helt slut. så jag tänkte nog åka förbi calle ett tag sen och sen lär det blir heron med michan och fille.


trött på att bli sårad, fan alltså

Kommentarer

Postat av: Jerry Andersson

Du får hitta folk som inte sårar dej! Du förtjänar så mkt bättre!!! <3

2009-12-06 @ 21:02:10
URL: http://jerryiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback