atchouuuuu,

2009-12-16 @ 13:43:39
alltså jag bara älskar att ligga och sova hela dagarna, och göra absolut ingenting. det får mig verkligen att känna mig stolt! okej, nej det suger verkligen. stackars alla arbetslösa & så vidare som lever detta liv varje dag, alltså jag mår nästan dåligt utav att tänka att det finns sådanna stackare som har det så. jag blir hur rastlös som helst och vill bara tillbaka till skolan hur tråkigt det än må vara där. Jag vet iallafall att i skolan har jag mitt umgänge, mina fina tjejor. där har jag någonting att göra, någonting att prata om, någon att prata med, någon att äta lunch med, slippa vara själv helt enkelt! ush & fy.
på tal om någonting helt annat, har jag drömt sjuka drömmar dom senaste nätterna, jag drömmer om olika killar som jag har haft en fling med eller bara tycker är allmänt snygga, det händer samma sak i varje dröm i stort sätt. Allting börjar alltid med att jag är på ett badhus och har badat precis, "ganska logiskt" haha. sen kommer den där killen och jag blir såklart generad eftersom att jag är "intresserad" och det första man vill är ju inte att visa sig ny badad. så jag tar ner huvudet och springer därifrån, killen jagar mig och tillslut drar han upp sin "penis" som i drömmen liknar en stor grön slajmiggrej. så fångar han mig iallafall och vi har sex i en grotta och massa folk kollar. haha alltså inget märkvärdigt egentligen. bara så sjukt konstigt att det är samma om & om igen och killar som jag skrev innan som jag på något sett har en koppling till.

blä nu ska jag sluta prata. man märker verkligen att jag suttit inne sen i söndags :)




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback