burr, it´s cold

2009-12-21 @ 12:02:40
åh vad trött man kan vara alltså.
Kunde inte somna förrän framåt klockan 5, pain paiN eftersom att jag sedan skulle upp vid 08.30 och dra mig mot stan med lillebror och mami. Jag & tiim käkade frulle på birgers och sedan började byxjakten. den gick ju som den gick, han måste nog vara världens kräsnaste, ingenting dög självklart. Så mami skjutsade mig till jessica, hon fixar sig och jag sitter här och somnar typ. vill bara att klockan ska bli 14.13 så att vi kan sitta på tåget till tälje. för då börjar livet. Bara komma ifrån detta asshole eller någonting. haha!
fan vad jag sluddrar om ointressanta saker, men så kan det bli ibland.

nej nu ska jag typ kolla  in jessicas rumpan är hon plattar håret!
smack
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback