en dag tar allting slut,

2009-12-07 @ 18:52:53
alla känslor är så sjukt blandade. att en person man en gång stått så nära och tyckt om så mycket en dag kan förvandlas till ens helvette! Jag försökte spela glad och lättad, men galen eller? alltså jag vet inte ens om det är värt några ord egentligen. det är helt sinnesjukt! Jag är helt uppskakad, och helt till mig. Trodde inte det skulle komma så tätt inpå. Och alla dina ord dom senaste veckorna? bluff eller vadå. du vet vem du är, och om du ens vill att jag ska finnas i ditt liv har du ganska mycket att förklara för mig och det vet du med dig.

i love you och det vet du,
bästa? (U)





förövrigt känner jag mig as duktig. har gjort färdigt tre uppgifter på två dagar nu! nu ska jag göra klart min fjärde, ska verkligen kämpa nu. det ända jag tänker kämpa för på länge, trött på all svek.


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback