för,för det du gör har jag redan gjort

2009-12-02 @ 20:04:41
åh så mycket som händer just nu, och jag bara älskar det fast ändå inte liksom.
världens bästa dag, började 13.45 så jag och carro tog halv ett bussen till skolan, en lektion sen vare prov. mvg+ (y). sen gled vi ner på stan, hon shoppade skor och jag brillz. alltid ska jag komma hem med någonting. ush på mig! efter det mötte vi upp jessica och hennes syster angelica. kirrade bebiskläder och drog oss sedan till coffe house like allways. kaffe dirr! har nog inte skrattat så mycket som idag, bäst ärni va. tänkte slänga upp dom vackra bilderna på jessica mitt hjärta & mig här nedan så ni också kan få er det goda skrattet jag fått mig idag. men nu har jag inte tid och snacka mer för jag ska till johan, där även alexander & johnny är, vi ska spela sällskapsspel och mysa.





inte så bra kvalle, men ni kan ju sitta här och garva ett tag iallafall.
älskar jesssaaaaaan!


peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback