good night

2009-12-05 @ 18:01:37
yes det hade jag, det började med att vi åkte hem till michan och fixade oss sådär lagom sega! sen tog vi monstertrucken och åkte in till kim, där det var förkrökis. trevligt trevligt! sen vare utgång på underbar, lite för mycket tequila och massa killar som följde efter oss, haha! nej men sjukt bra kväll, var dock lite för onykter och fick någon typ av snefylla tror jag. men det är sådant som händer.

aja imorse drog vi oss från kim vid tvåtiden, vi drog till någon resturang och åt, mumsigt värre! vi tänkte även gå därifrån utan att betala, galna tjejer jag vet! men som tur var kom jag påre.
och ah väl hemma har vi bara städat och myst lite sådär.

planerna för ikväll blir att henke kommer och gästar oss. troligtvis ska vi väl ut och käka eller liknande i stränkan. det blir helt enkelt en hur mysig kväll som helst. tror även jag stannar här till på måndag. älskart!

nej men nu tänkte jag glida i duschen eller någonting sådant, skulle verkligen vara hur skönt som helst.












































min fina älskling, hih





du ger så konstiga vibbar?

Kommentarer

Postat av: Mich

<3<3<3<3

2009-12-08 @ 23:05:04
URL: http://michiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback