här får du min motivation till varför,

2009-12-03 @ 16:58:07

jag är sämst på att förklara saker och ting men jag ska ta mig ett försök bara för din skull,

och jag kan börja med att säga att jag aldrig mått så bra som jag gjort med dig, när jag haft dig nära har allting runt omkring mig inte betytt någonting. och jo jag vet du kommer inte tro ett ord på av det jag skriver, men det är bara för att jag aldrig visat för dig hur mycket jag uppskattat att ha dig som min. det har vart så mycket motgångar dom här två åren, men trots allt det har vi ändå haft så mycket bra stunder. men tyvärr övervägde dom dåliga dagarna allting, och allt blev som det blev. men tänk dig, det har gått två år och ingen hade ändå inte gett upp hoppet förrän nu. bara det måste ju betyda någonting! alltså jag vet fan inte vad jag ska säga, men med dig kunde jag verkligen vara mig själv, du var som min bästa vän. men jag har verkligen gett upp nu, jag orkar inte hålla på fram och tillbaka längre hur mycket jag än skulle vilja, det är bara för vårt eget bästa. och jag vet innerst inne att du känner samma sak.

jag hoppas, och då menar jag verkligen hoppas från hjärtat att vi kommer vara så tighta som vi vart, like friends.
för du har verkligen fått mig på topp när jag vart i botten. du har gett mig kraft till att kämpa så mycket som jag gjort dom senaste åren!


för mig var det viktigt att säga detta. det är upp till dig att tro på det eller inte! jag bryr mig inte, because i know the truth.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback