& jag flyr

2009-12-10 @ 23:25:42

jag flyr som vanligt bort från nyköping över helgen. det ska bli lika skönt som alltid!

imorgon är det klimatdebatt som gäller, skjorta,kavaj massa finkläder ush inte taggad.
kan inte ens talet bra som jag är, kommer säkert börja stamma också. " hatar nämligen
att stå inför folk och prata"
  mina kollegor kommer bli besvikna haha! nej men det kommer bli susen,
och diekt på morgonen blir det lucia. en stor favorit från min sida, brukar även gå på samma lucia fast
när den är för allmänheten. så mycket tycker jag om det! det är så fint och får en verkligen att känna glädje.
just nu är det mycket som händer runt omkring, men jag har mina vapendragare. dom är bra, dom är bäst.
<3




du var mitt sista hopp,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback