låt aldrig hoppet försvinna

2009-12-03 @ 00:03:48
det har funnits där hela tiden, men det har vart vagt.
nu vet jag vad jag vill, jag är berädd att ge allt, okey?



www.julradio.se 
<3


justfasiken jag har prov imorgon, men alltså har läst igenom det tre gånger och det var väl ganska lätt egentligen, eller logiskt rättare sagt. så fuck that! jag kan inte koncenterar mig på annat än helg nu.

& någonting feting dåligt med att det blir helg är att min kära vän jerry slutar i våran klass, våran skola, våran allting. det kommer bli hemskt! han är ju våran lilla solstråle ;(  jag vet ju någon som kommer storbööööööla på fredag. jo jag & jerka! avsked är hemskt. men jag och carro har planerat något fint till honom som kommer inom kort, okey jerry jag vet att du läser detta. och vet du? du är bäääääääääääääääääst, all luck to you my dear <3




bästavännnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn ;'(
cutcut i armen säger jag. nu kommer tårarna. :((((((((((((((((((



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback