oh hey it´s friday

2009-12-11 @ 09:42:24

ingen bra början på denna helvettes dag, jag ställde klockan på 06.30, men vad trodde jag själv liksom? gick upp runt 07.10 fick även för mig att jag skulle börja plugga på mitt tal. så där satt jag och tänkte inte på klockan ett dugg, tillslut var den 25 över och då vare bara att slänga på sig kläderna och dra till bussen.
Väl på bussen kom jag fram till att skippa min älskade lucia för att dra mig mot skolan och plugga lite, haha helt crazy jag vet. men stolt över mig själv är jag dock!
Förövrigt måste jag se helt knäpp ut, skjorta,kavaj,högklackat? inte min skoloutfit direkt. men vi måste ju tyvärr ha sådana gulliga kläder idag på den där helvettes debuttjäkeln.

trött,arg & besviken,

ge mig bella,michan,jessan & massa cändy.


Kommentarer

Postat av: ia

du är bäst <3

2009-12-12 @ 12:48:56
URL: http://isabelleauru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback