oh yeah it´s friday, and i´m in love

2009-12-04 @ 10:12:48
ohyeah, älskar att jag försov mig imorse. vaknade 15 minuter innan bussen gick vilket var ett rent helvette. men det var bara att jallajalla och dra sig mot bussen! och i skolan är det ett rent helvette, massa stora arbeten och den jävla klimatdebatten! alltså jag blir helt dum i huvudet, och jag ska säga talet jag kommer dö! jag orkar inte. fuck it :-) så lite plugg skulle behöva trängas in i helgen. mummmma!

jerka min älskling slutar idag också, kommer vara hemskt att gå till skolan och veta att han inte längre kommer vara där. han är faktiskt my sunshine! loveyoubroe, kommer saknarey som inåtttthelvettte, fattaru?


<3

fuck schoool.

Kommentarer

Postat av: Jerry Andersson

Jag kommer sakna dej lika mycket! Det värsta kommer att vara att vakan på morgonen och veta att jag ska upp men att jag inte kommer få träffa dej! USCH vad det kommer bli hämskt! Fy fy fy! UASCH!!! Love u bästa vän! <3

2009-12-04 @ 11:22:14
URL: http://jerryiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback