orka läsarå

2009-12-16 @ 13:25:12
 

13 HAR DU:
Ett förhållande: ensamvarg, okej?
En bästa vän: ja, jag har dom bästa
Haft ett seriöst förhållande: tro det eller ej, men det har jag
Dejtat en av dina bästa kompisar: haha det går att diskutera
Blivit kär vid första ögonkastet: näeh men förälskad
Fått ditt hjärta krossat: toooooo many times
Haft ett one night stand: haha absolut inte *-)
Skrikit åt en lärare: kan hända
Kysst någon och sedan ångrat dig: ohja, för många gånger.
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: sorgligt nog,ja
Några smycken som kostat över 1000 kr: think so
Några husdjur: nels0n&myrÄn
Hamnat på polisstation:
näeh tror ej det va

12 DAGENS:
Klädsel: morgonrock?
Hår: bulle på huve.
Låt:
fall for you
Vill ha: en frisk mig själv haha
Köp: ingenting
Godis: duktig tjej så nej.
Attityd: lite grinig kanske,


11 FÖRSTA:

Bästa kompis: jaharu, jennifer tror jag kanske.
Husdjur: ´vettifan.
semester:  no ideee? haha
Köpta skiva:  men snälla vad är detta ? :(
Riktiga kärlek: ahh. riktiga? it means? typ riktiga seriösa så äre pontus!
Konsert: trasan & banane i globen, coolt va?
Fylla: är den ens värd att komma ihåg?


10 SENASTE:

Personen som sms:ade dig: filip
Personen som du kramade: mamma typ,
som ringde dig: adam
personen du ringde: milla
Alkoholdrycken: glögg haha
Bilfärd: från södertälje i söndags
Gången du grät: förr går
Måltiden: igår, korv


9 SKULLE DU:

Våga hoppa fallskärm: ALDRIG
Våga hoppa bungyjump: aldrig, eller jo om jag var as full
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: SÅ JÄVLA 6iiiiigt. <3 hehehehehh
Kalla dig själv lycklig: inte just nu kanske.
Hellre ta bilden än vara med på den: ja gärna
Kunna gråta över en kille: haha ja tyvärr
Kunna gråta över en tjej: sis
Ljuga för någon: vitlögn är ok
Kunna springa 50mil: haha gud nej

8 VAD:
Gör du just nu: skriver detta skit, och lyssnar på musicoo
Ska du göra imorgon: dö hemma i sängen.
Säger du till dig själv: att det är synd om mig,
Har du med dig in på bion: min dröm & cocacola
Är det för färg på dina byxor: har inga på mig
Är det för väder hos dig just nu: blåååsigt.
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: skorna typ,
Skulle du göra om du vann på lotto: dra ifrån detta asshooole


7 SAKER DU HAR PÅ DIG
1. morgonrock
2. hårsnodd
3. hotpants
4. hår
5. nagellack
6. navelludd
7.tåludd hehehehehhehe

6 BLANDAT:
Är du blyg inför det motsatta könet: det beror på vad det gäller, oftast för social. hehe
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 19, meningslösa
Har någon berättat en hemlighet för dig den här vecka: nej, har vart med mig själv hela vecka satt. haha
Luvtröjor: vadå luvtröjor?
Vill du ha några tatueringar eller piercingar:  jaaa tattooos.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: alltså, egentligen killar. men soulmate får räknas som en dude.


5 VAL:

Solnedgång eller soluppgång: solnedgång är väl en självklarhet.
Sommar eller vinter: ahmeeeh asssuh sommar?
Vilken ålder har varit bäst: högstadiet <3
Sova eller vaken: vaken
Kyssar eller kramar: kramiZar. men en kyss påre och allt är susen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback