plåga

2009-12-09 @ 16:46:51
gårdagen var helt åt helvette till en början, flottig och äcklig kom jag till skolan. trött på köpet också! min dag slutade inte ens förrän halv fem då ola fick komma och hämta mig. Hem, käka+plugga. trodde verkligen den dagen skulle ta dö på mig, men sen smsade jag rasmus. och vi bestämde att jag skulle åka in till honom. Där väntade sedan en myskväll med massa prat, och grymma filmer. sen somnade vi som små trollungar!
tack rasmus, en behövande kväll vill jag lova.

idag har inte mycket stått på spel, skolan i det stora hela. så nu tänkte jag faktiskt börja fixa mig lite för att sedan åka tillbaka till nyköping och gå på tomtenatta. Har inte köpt en ända julklapp så nu är det dags, ushfyblä. vill åka till michan juuuu!

pusssålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback