svinet går löst

2009-12-15 @ 00:50:34
okej jag har verkligen vart för sjuk för att ens orka skriva blogg,
i fredags hade vi klimatdebatt, jag smekte eller någonting. det var iallafall hur mysigt som helst.
- fika med mina babes + adam
- strängnäs och mys med michan & hennes föräldrar.
kände redan då att jag började bli sjuk, men stannade ända till söndagen hos michan, stackars dom som fick stå ut med mig. haha! sen kom iallafall min älskade mami och hämtade mig. så nu har jag vart hemma från skolan idag. skönt men ändå jobbigt, måste nog till doktorn imorn igen och kolla halsen ju! :( åh vad jag älskar detta.
har inget vettigt att skriva. inte så mycket som händer här i mitt hem.



hey sjukis whitoutmakeupandsoon.


p.s i love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback