you know i got to make you

2009-12-18 @ 16:45:16
började dagen med julavslutning, och ja vad ska jag säga, tessins julavslutningar är inte bra! nästa år ska jag och jessica ställa upp och då bjuder vi på en galen show vill jag lova. Efter det tog vi bussen ner på stan, mat var det första som gällde, hur smarrtigt som helst! Sen fixade vi jeans till mig & gled omkring med jessica. Awesome!
kvällen bjuder nu på festligheter, först hos Rasmus sen får vi se vilken krog det slutar på. Galet kommer det bli iallafall. carro & carro, det säger ju allt.










så himla fina, carolina <3

Kommentarer

Postat av: Jerry Andersson

Mina två underbara älsklings carrosar!! Saknar er så sjukt jävla mycket!!!! <3333333

2010-01-05 @ 00:36:05
URL: http://jerrya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback