4 dagar,

2009-02-05 @ 19:09:07
om fyra dagar åker jag till min älskade milla. orkar faktiskt inte vänta längre! okej jag längtar inte efter 6 timmars resa, men resten åh fyfan säger jag. ska bli så grymt roligt att äntligen få träffa henne. för er som inte vet så började jag prata med milla genom philip "mitt ex" , dom internet flirtade väl lite eller hur man ska se på det hela. ja jag vet inte hur det kommer sig, men jag och milla började prata på internet. sen ett lov, snackade vi på msn. ingen av oss hade någonting att göra. vi bestämde oss för att hon skulle ta en buss till mig samma dag. så efter lite om & men åkte hon hit. och det klickade verkligen. vi kom varandra så nära. känns som att vi känt varandra hela livet. och guh så roligt vi hade. ni anar inte! och nu äntligen ska vi ses igen. kan ju typ inte  bli bättre!

för övrigt har jag jobbat idag, 7.45 - 16.00! dagen gick ovanligt fort och har vart fartfylld men ändå ganska skön. sen hoppade jag på bussen där även phille satt. han skulle med mig hem! och eftersom att vi har skaffat oss rockband eller vad det heter så kan ni ju lista ut vart han har suttit hela tiden. aja jag har hunnit laga middag åt oss, med tända ljus och mysprat. har även vart ute med hundarna!
resten av kvällen spenderas nog framför teven. börjar nämligen klockan sex imorgon bitti. pust och stöööööööön!


smek & kyssssssssss

Kommentarer

Postat av: milla

ÅÅÅH, TRE DAGAR KVAR.

JAG LÄNGTAR! <3

2009-02-06 @ 10:21:57
URL: http://millasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback