en puss på skolan

2009-02-25 @ 19:56:58

avslutade gårdagen med andra avenyn och mys med pajas.
började dagen med sovmorgon vilket var behövligt. dagen har vart rätt okej. fast har inte vart på bästa humöret. kännde mest för att bara kramas och gosa ner mig i mitt sköna täcke. men dream on carolina!
slutade klockan 14.00 så då tog jag och emmy bussen ner på stan. köpte mig en tröja & sedan lunchade vi på kumlinz.
kyckling bagels, jag tröttnar aldrig. något jag verkligen rekomenderar. för er som inte vet ligger kumlinz på torget i nyköping. så om ni har vägarna förbi, borde ni verkligen ta en lunch där.
träffade även min älskade linus på stan. sen tog jag bussen till trosa. chillbrill!
nu är det te som gäller. tjing


avslutar med en bild på STOR RAGGARN.
brudar haffa vafan.

smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback