gnesta woho,

2009-02-03 @ 22:06:59
konstigt nog älskar jag gnesta, tror nog inte det är många som förstår sig på det. men jag göre verkligen!
här har man allt, eller iallafall jag. eemmyy. ( L )
har nu vart här sedan igår. igår blev det långa promenader och mycket prat. vilket jag man aldrig får nog utav. vi somnade skaplligt. och sen bliddere praktik! börjar verkligen tröttna på det. men det gick fort, och efter det skulle jag ju tillbaka till muffan. vi har bara tatt det luuuuuuugnt. även träffat adam! han är såååååååååååååååååååååå roooooooolig.

har inget intressant att skriva, förutom att jag tänka lägga upp lite söta bilder. DOCK FRÅN I SOMMRAS!



SMEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback