guldvärd helg,

2009-02-08 @ 23:53:09
fredagen var det planerat party, men sjuk som jag var så kom emmy hit & vi käkade gorre och tog det lugnt i soffan framför systrar i jeans "andra sommaren", ingen höjdare. ah skön kväll hursom. lördag, igår. skulle det blivit philip linus & emmy kväll, eller 20 års fest. men det blev inget utav det.
jag drog mig mot trosa. hem till carolin rondahl, där började vi digga musik, även fixa oss och dricka lite. runt nio tog vi taxi hem till malin där det stod partaj på listan. och det blev en hel lyckad kväll, och det var grymt länge sedan jag skrattat så mycket som då. träffade nämligen en kille som heter anton. och vilken humor. ojoj. hur som helst, vid tre drog jag hem. gick i mörkret själv. ushi! däckade direkt när jag kom hem.
nu idag har jag bara degat hos auru, med ek,phl&bells. popcorn och gos! inget man tackar nej till.

& nu gott folk ska jag stress packa det sista, jag suger som sagt på att planera.
imorn drar jag till min kära camilla. då finns jag på luren under hela veckan.


mittt hååååååååår. ;|
smek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback