it´s hard to belive

2009-02-27 @ 18:35:00
i have never had someone as good  for me as  you, no one like you!
kan inte bara du inse det, det ska vara vi...


skolan idag började med idrott, det var kalas kul sörni! vi hade olika boll lekar. jag smekte alla,  i alla fall i mina drömmar. resten av skoldagen var brabra. har skrattat mig igenom nästan hela dagen. speciellt på svenskan goa gummor vi har i klassen alltså. anal säger jag bara! efter skolan väntade philip på mig, så tog vi bussen tillsammans hem till honom. jag gjorde oss lite mackor, han satte sig vid datorn och nördade och jag tog mig en tupplur. så skönt! nu är han på match och jag väntar på min älskade isabelle. vi ska åka och kolla på juniorernas match. dom möter gnesta idag om jag inte är helt ute och cyklar. men innan det blir det middag, potatisklyftor & kyckling eller någonting liknanade är det mamma auru bjuder på.
nej nu ska jag fixa mig innan isabelle kommer hem.

P.S i like you

/carolina

Kommentarer

Postat av: Jessica

SV: Tack så jätte mycket:)

2009-02-28 @ 12:33:27
URL: http://jeeesssicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback