just dance,

2009-02-02 @ 15:54:59

helgen har vart as bra.
i lördags var jag med emmy & matilda. vi myste framför televisionen, efter det drog matilda hem & william hämtade upp mig och emmy. vi drog hem till williams nya place. mycket fint. & trevligt sällskap var jag dock inte den kvällen. jag menar klockan var iaf tolv när vi väl hade kommit till william och bakis som jag var så höll jag inte ögonen öppna mer en 10 minuter. sen fick jag lägga mig inne i williams säng och sova. urskönt!
fick skjuts hem till mormor vid halv tre. sova vare som gällde. fick även några fylle samtal. skön dag!
vaknade upp vid 13.30 på söndagen, jag och emmy snabb fixade oss och tog bussen ner på stan. frulle vare som gällde, även en berömd frulle på donken blev det! sen vandrade vi omkring på stan i 3 timmar innan bussen hem kom. as mysig dag verkligen.
avslutade min kväll hemma hos auru, ännu mera mys på det.


nej nu drar jag mig hem till hjärtat mitt och bosätter mig där fram till onsdag,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback