the last tear.

2009-02-19 @ 17:18:37
And I swear by the moon and the stars in the skies
I'll be there
I swear like the shadow that's by your side
I'll be there
For better or worse
Till death do us part
I'll love you with every beat of my heart




uh, jag som bestämde mig för att skriva efter duschen igår. men icke! jag & jennie kröp ner i sängen, med smoothie och tända ljus och kollade på andra avenyn. i just love it! sen somnade vi så gottipottit.
klev upp 07.00 för sedan dra mig mot jobbet, fick skjuts som tur var.  hände inte så mycket på jobbet idag, mer än att vi grillade korv med barnen & träffade tilda på rasten.
nu har jag slutat och har precis tagit mig en lång varm dusch. ikväll hoppas jag på att få mysa med pajas.

smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback