try to stop me

2009-02-28 @ 22:26:04

igår avslutade jag dagen med att mysa i soffan med isabelle & philip. vi kollade på high school musical 1! riktiga high school töntar är vad vi är. vi poppade även lite poppcorn till det. sen blev det sängen eller i alla fall för min del. vaknade av ovanligt söta sms & mms i natt. och det fick dagen att starta bra! men som sagt, det höll inte länge. redan när vi skulle hoppa på bussen till vagnhärad började dagen krånglade. halvvägs till vagnhärad på åda rakan för er som vet vad det är stannade buss chauffören och sa att bussen var sönder. så den körde tillbaka till trosa, och vi bytte buss, det visade sig att den inte heller funka. tredje bussen var helt okej men stank illa och hade grön smörja över hela golvet. väl framme i vagnhärad drog vi oss mot hedebyhallen och kollade två matcher.
helt slut efter innebandy tittande åkte vi hem och bara tog det lugnt.
martina & camilla var även med mig och isabelle. sen drog dom till krilles och jag packade mina saker.
tog 19.00 bussen hem med philip. godis & mys (Y)
babbel babbel jag vet.

nu har jag nyss ätit potatisgratäng med sallad & halloumi ost. mums
till efterrätt tillagade jag banan med choklad bitar i ugnen. greaters!

nej nu ska jag kolla film eller någonting liknanade. vissa måste ju nämligen sitta uppe till två för att då glida med bilen och hämta pajas på party.
allt för honom.



Kommentarer

Postat av: Matlda

fan vilken snygg bild på oss hjärtat <3

2009-03-01 @ 22:56:05
URL: http://maengdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback