volymen är maxad.

2009-02-24 @ 21:31:15

har stoppat i min fräsha lurisar i datorn och dunkar phätt med musica.
har även duschat & städat lite. men det städandet gick som vanligt.

förresten, den där historia läxan jag sa att jag hade tills imorn, i inlägger nedan.
man skulle ju skriva om en uppfinning man själv tycker är viktigt.
Till en början tänker man att det ska vara lätt. men jag har så grymt svårt att bestämma mig
för vilken uppfinning jag ska ta. det finns ju allt från bindor till datorer?
och freddan kommer väl kolappsa om man skulle sitta och snacka om att bindor var en av dom viktigaste uppfinningarna, för mig. för en liten propp som man stoppar upp mellan benen är väl ingenting jämfört med läkemedel.
men jag är så ointresserad av läkemedel och sådana saker. fyfarao! och jag kan ju inte sitta och snacka om nånting ointressant. haha måste ha något bra att komma med liksom!  hjälp mig någon smart jävel. får väl ringa min lilla pirre som vanligt. 

snart kommer philip, då blir det andra avenyn,tända ljus & bara mys,
& nej vi är inte tillsammans.


Kommentarer

Postat av: Malin

Varför är ni inte tillsammans? Ni passar ju så bra :)

2009-02-27 @ 16:06:54
URL: http://malinlovgren.blogg.se/

Postat av: carolina

åh vad söt du är malin!

nej jag vet inte, han har väl inte dom känslorna eller något liknande.

;/

2009-02-27 @ 18:23:41

Postat av: Malin

okej, vad tråkigt :(

men det kommer bli ni en vacker dag, believe me :)

2009-03-03 @ 22:23:26
URL: http://malinlovgren.blogg.se/

Postat av: carolina

åh :')

ja vi får hoppas på det bästa!

:*

2009-03-05 @ 20:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback