what about us

2009-02-26 @ 23:12:42
skolan gick som smort. det är nånting konstigt med våra lärare, vi får sluta  minst tjugo minuter tidigare nästan varje lektion. aja jag ska verkligen inte klaga för det är grymt skänt må jag lova. slutade vid två, så jag & emmy tog bussen enr på stan och beslutade oss ännu idag för att luncha på kumlinz. kyckling bagel idag igen,

mums säger jag, ser det inte gott ut? det är iallafall grymt.

nu efter skolan har jag kollat på top model och sedan somnade jag i soffan. skulle tränat men nej nej självklart somnar jag!  sen kom mamma hem och hon hade köpt stentvättade jeans leggins till mig. det är så grymt snyggt, och nu är jag jätte glad. vi åkte även ner till ica och köpte hårfärg och lite gottis. tack mor! 

nej nu ska jag packa och sedan mysa ner mig i täcket.

smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback