älskade fredag,

2009-01-31 @ 14:08:05
och min älskade fredag kom tillslut. började dagen med att jobba!  vi hade fyra ungar den dagen,så himla skönt må jag lova. sen kom freddan så hade vi möte på min arbetsplats, och det gick bra som rinande vatten.
efter jobbet drog jag mig hem, mamma hade köpt klein trosor & foundation till mig. love her, oh yes i do. she´s the best.
sen fixade jag mig i ordning och hela familjen åkte in till nyköping och käkade pizza. sedan återlände jag till julia welin & sara johansson. vi satt hos julias pojkvän och hade allmänt mysigt. senare drog vi till stenkulla på partaj. vi tvekade lite till en början, men det var najs. avslutade min kväll hos calle! tack för en grym fredag.
och lördags morgonen har bestått av illamåenden och mys hos mormor.
jag lagade middag åt oss nyss, ur gott. så nu ska jag fixa till mig och vänta på att kära emmy ska sluta.

jag & älskling ikväll, så jag har längtat. <3


my feelings for you are totaly gone, eller är det inbillning?



smek på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback