,

2009-01-12 @ 23:03:00

cause i´m trying so hard to hide all these feelings inside.
men nu går det inte längre, jag bryter ihop. jag vill vara starkare än jag är,
jag försöker verkligen. men tillslut går det inte längre. allt tar stopp och tårarna
tar över. jag hatar mig själv för det här! hur vågar jag, mottot har alltid vart " be
a strong man" men nurå. åååh dumma carolina.
ah jag ersätter min sorg med att träna just nu iallafall. tisdag onsdag torsdag söndag.
heja heja heja!
inte nog med det, jag får ej äta skräp mat mer en 1 gång i månaden,
godis glass osv. endast
lördagar. go carolina!
mitt nya liv ska bli great, nu gällerr bara att klättra upp för den branta
bergstoppen och försöka
att inte trilla ner.


smek / CJW



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback