everything we had is gone

2009-01-14 @ 20:36:52
whyyyyyyyyyy do you always do this to me,




förövrigt var träningen greaters. imorn är det träning igen. känns grymt skönt måste jag få påpeka. nej nu blir det att hoppa in i duschen & sedan lägga sig framför televisionen! jag tror det var nånting jag ville se. sen ska jag självklart ringa adam och emmy, adam den glidarn har vart i tandådalen i cirka en vecka, han har skickat en grymt härlig bild från backen. är inte ett dugg avis när jag sitter där på min apu. nej nej hur kan någon tro det.
nu siktar vi även mot

-  7 februari träffa tranås grabbsen
- 30 januari idre till filip österlund
- 2 resor till göteborg&milla under feb/mars.
- milla kommer på påsklovet.
- sen längtar jag SJÄLVKLART tills på fredag då jag får träffa min emmy.

Kommentarer

Postat av: milla

BÄST<3

2009-01-15 @ 06:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback