hola babes,

2009-01-12 @ 20:31:05

drog som sagt till isabelle auru i lördags, jag hoppade av bussen i vagnhärad för isabelle var redan i hedeby och kollade 92:ornas match. så där bosatte vi oss fram tills klockan var sex. då var det hem & käka som gällde. vi gick även en promenad med hundarna i två timmar, så grymt skönt att rensa hjärnan. så skönt att kunna få prata ut om allt & ingenting. isabelle du är grymt bra, aldrig utan dig.
under vår långa promenad fick jag även väldigt söta sms av p. allt kändes så grymt skönt, det kändes som att börjar komma på spåren igen. det bara pirrade i magen.
när vi kom hem så vare bara dega, och äta gotti. satte även på en dålig film som vi fort avslutade.
det blev ut och posa framför kameran på kvällskvisten.
då mötte vi även på p & några grabbar dom skulle hem till auru så då drog vi hem vi med.
söndagen blev det bara chill hos fam.auru! mums...


du lovade mig, du lovade andra i din omgivning också. alla ord du sagt till mig är det falskt? du vill att jag ska tro dig, men i detta läget är det inte det lättaste ska jag säga dig. jag ska göra mitt bästa. men varje gång jag tänker på dig så kommer det du gjorde upp i huvudet. jag tänker så mycket på det att jag får huvudvärk.
du säger att du vill att alls ska vara som förr, kom igen och gör det som förr då.


Kommentarer

Postat av: isabelle

jag älskar dig

2009-01-13 @ 18:48:56
URL: http://isabelleauru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback