i can feel you baby

2009-01-10 @ 00:34:35

gårdagen spenderade jag med några av dom bästa,
det vill säga emmy danielsson,philip auru & linus ekstrand.
mycket bra personer det där.
det började med att vi käkade middag, "kebab" hi.
sen la vi oss i soffan och inväntade linus.
när han kom hade han med sig godsaker, han kan verkligen läsa folks tankar.
jomen det gottiset tackar vi för. det blev att mysa i soffan framför sex and the city hela
kvällen, massa skratt & mys på det. fjonkan och jag var sängliggandes vi tre,
medans dom andra höll på i full rulle fram tills klockan sex eller nånting.

dom åkte hem skapligt , runt två eller nånting då jag & emmy lagade middag,
det var hemma gjord potatismos med ungsfalukorv som stod på schemat.
mycket gott.
men om jag ska vara ärlig har vi knappt klivit ur sängen eftersom att vi fastnat
för sex and the city boxen, så nu gott folk ska jag ta min morgondusch jag inte
hunnit med ännu.
i love my brush empy, <3


det är så svårt att komma på spåret igen, du gör mig helt förvirrad. jag vet varken in eller ut.
go on, eller va



imorn blire innebandy med denna sötpulla :*
/CJW

Kommentarer

Postat av: isabelle auru

haha, fulast "sötpulla" och fulaste bilden. </3 :( men jag älskar dig <3

2009-01-10 @ 01:23:24
URL: http://isabelleauru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback