ingen rubrik

2009-01-20 @ 18:26:08
dagens humör : trött & irriterad på det mesta. lite deppig på det va!

dagens borde : jag borde träna, men jag är sjuk satt sängen och massa honungs te som gäller.

dagens frisyr : mitt bena med två små inbakade flätor längs sidan och sen klämma bak till.

dagens smink : puder,

dagens klädsel : leggins "twilfit" , linne "h&m" , tunika "ginatricot".

dagens planer : träffa tilda, och gå en riktig lång prommis. även fetta i soffan

dagens saknad : jag saknar, alla mina babes & josefine såklarre.

dagens bästa : arviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiid<3

dagens sämsta :
vädret måste jag få klaga på, och min nedrans förkylning

dagens köp : ingenting än så länge.

dagens godis : baby,

dagens låt : hallelujah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback