jag är alltid naken var min sista mening,

2009-01-21 @ 21:06:58

pust, hade sovmorgon till klockan 08.00, började dock klockan 09.30 men det måste ju finnas en buss som passar så att jag kommer i tid vilket är himla viktigt för mig. jag menar man måste ju visa stort intresse för att få bra omdömmen osv osv. min dag har ändå vart himla skön, det var samling när jag kom sen blev det ut i kylan och gunga mina små yngel, alltid lika roligt. det blev lunch och det bjöds på pasta med skinksås, och okej NOTERA NU ALLA, jag carolina josefine wennerström tyckte maten var utsökt. och jag lover er gott folk det är inte ofta ni får läsa/höra mig säga att någon skol/dagis mat är okej. var stolt över mig! sen tog jag min 30 minuters rast som vanligt. pratade med adam under den promenaden, vi sa inte mycket förutom att han skröt att han redan hade slutat & att han för en gångs skull hade gått upp i tid och gått på 1:a lektionen, stort grattis. visserligen tror jag han ej hade gått på den om inte jag hotat honom. hihi. men det vare väl värt antar jag. betyg är ju trots allt betyg. good work adam! sen vare inne hela dagen lång. orkar inte ta något i detalj.
känner att detta inlägg var grymt tråkigt och ointressant. men ibland kan det vara skönt att gå nerskrivet vad man sysslat med under dagen.
ska väl få med att jag var med vilda nu på kvällen, bara vart ute och gått + andra avenyn som vanligt.
mamma ropar nu, ska väl se om det var något viktigt.
antar att det hennes menning kommer lyda ungefär såhär : noppa mina ögonbryn. hrmf..

okej, jag lovar er. snart kommer ett lite intressantare blogg inlägg. eller åtminstone inte så långt,tråkigt,ointressant som detta.


cya. kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback