look for a new place to hide

2009-01-08 @ 14:45:00
sliten efter i natt,
gick ändå & la mig runt tre. det märks att man haft lov i några veckor.
dagen har än så länge bestått av att städa. och det roliga är att jag verkligen
hatar det men ändå gör det frivilligt, men vem älskar inte att ha ny städat.
poppar lite musik gör jag också, + en kaffe på den nu funtar jag på.
vem får inte ta sig en liten kaffe rast liksom.

familjen åkte till malmö idag för att fira morbror, 40+ grattis.
det innebär ensam hemma, så idag ska philip och emmy
dra sig till mig. aldrig fel att tillbringa tid med dom bästa.
undra vad fröken wennerström ska bjuda på för mat.
skulle inte förvåna mig om jag gör taco. eller så blire källarn
som jag tror jag lovade philip. & han är som en liten unge när
det gäller mat och man lovat honom en rätt. aja nu blir kaffepaus.

smek


ge mig värme, tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback