oh man,

2009-01-26 @ 16:43:05
uppdatering har vart hemsk. men nu väntar jag bara på bilder från isabelle auru! dom kommer väl någon gång under dagen, då tänkte jag även skriva vad min helg bestått av och bjuda på lite härliga bilder som sagt! vaknade iallafall upp i trosa imorse, blev att stiga upp tjugo i fem för att ta 05.20 bussen hem till kära nypan. så himmelskt trött, och är det fortfarande. skönt att dagen på jobbet gick fort. 07.45-16.00!
idag ska jag städa mitt rum+garderob. sen blire en löpar runda.

& till alla er som håller på och frågar hela tiden om det är någonting mellan mig och philip ska få ett ärligt svar här just precis nu : nej, det tog slut för två månader sedan av massa olika orsaker. vi är nu bara jätte bra vänner och tycker om att umgås. och bara för att man umgås betyder det inte att man är tillsammans vad jag vet! såååå. skönt att få det sagt & från och med nu hoppas jag alla förstår att man fortfarande kan umgås fast man inte är tillsammans. slut tjatat om det nu va.

städningen ropar, smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback