otroligt smart som vanligt,

2009-01-22 @ 16:20:11
hey sugababys. idag vare jobb mellan 07.45 - 14.00! men idag vare inte som alla andra dagar. vet inte varför och sådär. men mådde inte på topp bara. det gick ingen bra buss hem vid två så carolina var duktig och tog sig en promenad hem, och helt överraskad när jag kom hem och kollade på klockan. det hade tatt femton minuter att gå hem från sunda. helt sjukt men så himla sant. så jag var lycklig i några minuter. & nu är deppet tillbaka. hallå? jag orkar inte. ge mig imorn, för då får jag äta gott,shoppa & träffa min kära isabelle vilket jag har längtat efter.


just nu är allt katastrofalt. men hallå, det är mitt fel. mitt mitt mitt mitt fel

Kommentarer

Postat av: milla

hade suttit bra med lite sportlov nu!

2009-01-24 @ 17:14:45
URL: http://millasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback