upp med handen,

2009-01-28 @ 18:04:24
jag suger. i know! men jag orkar inte blogga när jag börjar vid sex och slutar fem sex varje dag. jag är helt slut, så när man kommer hem äre bara att äta middag och sedan krypa till sängs och kolla lite tv. bara mysa helt enkelt!
& igår slapp jag göra det själv. philip & jag bestämde oss för att ses, så han kom hem till mig igår efter skolan.  det blev middag med hela familjen, grekiskt åt vi. tur att det bjöds på det. "phls favorit" men själv tyckte jag mer om efterrätten. sen blev det att köpa godis & hem till sängen och bara dega framför teven. mysig kväll iallafall.
sovmorgon fick jag imorse också, mumsi 09.30. & det har vart grymt lugnt idag, med ca 6 barn hela dagen.

snart kommer jag ladda upp tjusiga pic´s från helgen.  osv


ALLA NI SOM HAR LEGAT MED ETT SKÅP KOM IGEN, ALLA NI SOM HAR LEGAT MED ETT SKÅP UPP MED HANDEN



9/2 <3 då kommer jag

Kommentarer

Postat av: milla

<3 du&jag, vi, vi är bäst!

2009-01-29 @ 06:44:17
URL: http://millasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback