uuh,

2009-01-20 @ 16:46:40

efter ett himla dåligt humör igår så vaknade jag upp med lite bättre idag. klev upp runt sju och fixade mig för att sedan dra mig mot jobbet, idag jobbade jag från 7.45 - 16.00! på lunchrasten var jag ute och tog mig en 30 minuters promenad som vanligt. då tänkte jag på allt mellan himmel & jord. främst så tänkte jag på hur himla beroende jag är av min mobil. & ja det får låta hur töntigt det vill. men från och med imorgon så tänker jag ha på min mobil under vissa tider. vilka tider länkar jag upp här lite senare.
men iallafall, skön dag på jobbet det gick fort och allt gick som det skulle. nu har jag precis kommit hem och ätit middag har jag också hunnit med. Hade även tänkt att träna idag, men såklart är jag fortfarande genom förkyld vilket inte var så roligt. men det är bara att vila så är jag snart på fötterna igen.
ska även träffa matilda ikväll,


goa tv program under kvällen
- sex and the city 19.30 , 3 an
- andra avenyn     21.00 , 1an


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback