you will see

2009-01-14 @ 16:47:01
tjohejhopp.
igår kväll så blev det att dra sig in till nyköping och träffa en massa killar.
det var grymt! skänt att få skratta lite. har vart så deppigt under den senaste tiden faktist!
blev en tidig morgon, började nämligen kvart i åtta.
om jag ska vara helt ärlig börjar jag gilla mitt jobb. eller alltså det duger!
skulle vara mycket bättre om emmy jobbade på samma dagis. men livet
kan inte alltid vara precis likadant som man vill. eller rättare sagt man kan inte
alltid få som man vill. tror det passade lite bättre!
ahopp, min dag tog slut vid tio i tre som vanligt,  gav a en hejdå puss
och kilade mot bussen lite halvt stressad. men hallå? varför stressade jag.
det är ju onsdag, vilket innebär att bussen är grymt försenad. men idag var det ju
BARA 30 mínuter. någon blev ju en isbit. jag ogillar verkligen bussar nu mera.
nu är jag hemma och typ är grymt cool. bara hänger vid datooooooorn.

snart är det träning som gäller, hejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjja.



jag saknar dina läppar emot mina, din kropp emot min. att få somna in på din arm!
/ CJW

Kommentarer

Postat av: Wadman

Jo nog hade du skoj :D

2009-01-14 @ 20:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback