åh hej

2009-07-30 @ 18:41:25
& hå.

bloggen är väl inte det bästa denna period på året.
jag menar det är sommar och man har inte alltid tid att sätta sig vid datorn och skriva massa strunt.
nej jag har verkligen inte haft det. mycket jobb, men även mycket skoj! i helgen var jag och philip i
stockholm och brännde lönen och hade allmänt trevligt. sen blev det mys på fyren och liknande.
häromdagen var jag även med malin, vi gled & myste allmänt sådär. vi avslutade våran kväll på
mormors balkong med oscar,ben&adam tända ljus,godis & coca-cola. det var verkligen sjukt najs.
sen har jag vart lite sjuk i veckan också. aa justja, har vart hos johnnnney också där det var lite partaj
men jag var nykter så ett plus i kanten på det.
nej men om jag skulle ta och runda av nu kanske, ska nämligen möta upp isabelle på jobbet.

bilder från sommaren kommer på facebook!

tjing.
<3


ni är bra. åh så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback