ännu en

2009-06-03 @ 15:12:24
otroligt trisst skoldag,
började den med att ha sovmorgon till 09.50. träffade evelina på bussen vilket jag tyckte var hur roligt som helst. inte varje dag man träffar henne liksom, gick även från vallarna till skolan. sen var det 2 prov & sen slutade jag. drog mig hem till pajas & här är jag nu.
haha okej.....på bussen hit blev jag så himla kissnödig. trodde verkligen inte jag skulle kunna hålla mig. har aldrig vart så kissis. åh vilken plåga det är..kändes som att hela världen skulle gå under eller nånting.
aja, nu tänkte jag typ.....vet inte. krypa ner i sängen eller framför teven. it´s so cooooold.



Kommentarer

Postat av: Stålberg

Naaaajs biiiiiild ^^

2009-06-03 @ 16:25:38
URL: http://steelmountain.bilddagboken.se/

Postat av: evelina

det är alltid lika kul att träffa dig.

man blir så glaad helt enkelt !

2009-06-03 @ 18:12:09

Postat av: carolina

hihi tack rickard.



& idag ses vi igen baby!

:D

2009-06-04 @ 11:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback