could you be the one for me

2009-06-05 @ 17:57:03
åh skön dag säger jag bara,
hade idrott imorse i en timma. sen åkte jag till mormor och så fixade jag och mamma oss. vi satte oss i bilen och åkte till vackstanäs för att kolla när adam tog studenten. väldigt fint och så vett ni! kolalde även när dom åkte kortege! vilken lycka säger jag bara. man blev så lycklig att se alla där, som bara sjöng & log hela tiden. åh, snart är det min tur!
efter det gick vi på stan en runda & käkade lunch på nancy´s såklart.
sen blev det hemgång för våran del.


du är speciell.

ikväll ska jag spendera min tid med linn, får se vad som händer & sker. trevligt blir det i alla fall. nu måste jag byta kläder.
ha det bäst så hörs vi sedaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan. :*

kyssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback