i can´t hide

2009-06-02 @ 21:03:15
Tonight you're falling in love
Let me go now
This feeling's tearing me up
Here we go now


alltså, imorn har jag två prov.. väldigt logiska & lätta.. i alla fall hot & våld provet som jag har i arbetssätt & lärande. jag är så himla trött på skolan nu. men jag älskar att det snart är sommarlov! det ska bli så grymt, saknar min göteborska så otroligt mycket.
dom två närmaste veckorna ser ut såhär :

¤ gnesta marknaden
¤ adams student
¤ philips student
¤ skolavslutning
¤ kryssning
¤ trosa marknaden
¤ mysmiddag med brudar
¤ även köpa student presenter & kläder.

fullspäckat. men det här klarar jag! tagga tagga tagga



& här nedan kommer två bilder när alla brudar är samlade på mallas överraskningsparty. <3


 





chaaaaachaaaaA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback