kom på att...

2009-06-02 @ 22:01:13
vi hade en disskution här om dagen, vi pratade om att man oftast säger att man hatar folk hit & dit. men oftast när man slänger ut sig ett sådant starkt ord så menar man det inte. vi satt och fördjupa oss mycket i det. men jag har faktiskt kommit på att det finns en människa, en jäkla människa jag verkligen hatar. jag bara ryser i kroppen när jag tänker på den människan, personens namn får mig till och med att rysa, tro det eller ej men det har hänt att jag drömt mardrömmar om denna person. jag trodde aldrig jag skulle kunna säga direkt från hjärtat att jag verkligen hatade någon. men jag har kommit på att jag verkligen gör det.. den personen skulle jag aldrig ens kunna prata med igen..i alla fall inte i "medvetet" tillstånd.
det finns verkligen människor till allt.

nej nu måste jag plugga.........


har stekt satan i helgen.....min bränna är snyggast. checka ba!



pusspusssss
/ wennerström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback