life is fun,

2009-06-04 @ 11:34:21
det blev inte mycket att krypa ner i soffan igår, pihlip kom hem ganska raskt efter jag skrivit det. han tvingade med mig till fia & robin..så där hängde vi fram tills klockan sju eller liknanade. då blev det middag & sen hjälpte jag honom att plugga. la mig och vila ett tag. sen drog vi ut och lirade fotboll, jag ägde honom totallllly. hahah!
sen blev det sängen.

idag är jag typ ledig..ska in till skolan nu vid tolv då cronko kommer & hämtar upp mig.
ska även försöka hitta en tunika på stan idag, och träffa evelina ska också hinnas med.
kanske bestämma outfit tills imorn också, adam tar ju som sagt studenten ;d

nej men nu måste jag fixa mig lite. puss kram och allt sånt där.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback