pusskramskumbanan

2009-06-01 @ 21:04:11
ALLA TJEJER, SKA GÖRA TESTET!
snodd av milla svensson ja0

KÄRLEK:
Är du kär just nu? - nopeeeee.
Har du någon kille just nu? - är inte kär men har det ändå
Har du dumpat någon? - jaråh.
Har någon dumpat dej? -  stämmer korrekt,
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - haha har jag säkert (a)
Vem kysste du senast? - philip
Vem kramade du senast?- philip
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? haha neeeeeej

SKOLA:
Är du duktig i skolan? - nej det kan jag inte säga att jag är.
Har du bra betyg? - näej
Har du fått göra om ett prov någongång? - omprovstillfällen is the shit!
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - jaråh.
Sköter du dej i skolan - kanskedet.
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - haha men ja?
Haft mobilen på lektionstid? - alltid (Y)
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? det tror jag nog :D

FAMILJ:
Hur många är ni i din familj? - 4 hos mamma!
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar? -nej mamma.
Trivs hemma? -  jaharu
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? -  haha har jag säkert.
Har skrikit och slagit din mamma? - nja
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - kanske jag har. minns inte, inte sådant man vill komma ihåg direkt ;)
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.?  men ja,
Du älskar din familj oavsett vad som händer? -  ja självklart.

FJORTIS
Du sminkar dej varje dag? -  ja, oftast
Putar med läpparna på kort? - haha no shitttttt. bara driv bilder
Tar kort på dina bröst? - haha kan hända.
Använder foundation på läpparna? - gush no
Du har kysst en tjej? - om jag har
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - plattar håret ja.
Ditt hår e knallblont? - oh nej.

ALKOHOL:
Har druckit alkohol? -  ofcourse.
När drack du alkohol senast? - fredags
Brukar du dricka alkohol? - händer
Har du druckit öl? - jaja
Tycker du om öl? - mums
Har du varit full? - haha neråh (a)
Super dig packad varje helg? - haha nej ?
Vem bjöd dig på alkohol senast? - linn tror jag.
Vad var det för sorts alkohol? - sprit?


KRIMINELLT:
Är det okej att vara kriminell? - nej
Vill du bli kriminell? - haha jafan. eller inte
Varför gör du sånt här? - gör vadå?
Vad är inte okej med att vara kriminell? - allting?
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - men neeeeej
Har du suttit i fängelset? - åh nej
Vill du hamna i fängelset? -  mm mitt mål.......

DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? - jo det kan man verkligen säga.
När grät du senast? - vet inte ;o
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? - haha mm.
Du har slagit ner någon? - nej jag är snäll
Du har skadat någon med flit? - kan ha hänt
Har du någon gång viljat döda någon? - jo tack
Vem bråkade du senast med? - ehm ehm ehm....vet inte
Du har blivit våldtagen? - fuck off

ÖVRIGT:
Motto? - be a strong man
Film? - porr
Musikgenre? - linn
Lyssnade senast på? - mig själv?
Var det här kul? - neeeeeeeeeej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback