det var längesedan nu.

2009-03-26 @ 17:26:23

det var så längesen du lämnade oss, saknar dig!
josefine erika lindgren. en gång systrar alltid systrar <3



skolan var chill. jag och agnes ska arbeta tillsammans i svenskan. då vi ska ha ett muntligt argumenterande föredrag. vi valde att argumnetera om dödsstraff. det kommer bli sjukt nice! tog 14.43 bussen hem. väl hemma åt jag mellis. & nu degar jag vid datorn samtidigt som jag städar, går lite såhär emellan. ikväll skulle jag åkt till calle..men tror inte det blir så. måste nämligen plugga på idrotten och städa klart mitt rum. så det blir nog en promenad med bästa alexander istället!


dagens outfit :
slitna ljusa jeans från gina tricot.
en mint grön t-shirt också från gina tricot.
dagens frisyr:
en bulle där bak.
dagens smink:
foundation,rouge,mascara,solpuder

Kommentarer

Postat av: Wadman

Dagens kropp - Den snygga modellen ;)

2009-03-28 @ 14:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback