free from you.

2009-03-30 @ 16:03:31

skolan i mitt hjärta. nej men provet gick för en gångs skull bra, trot eller ej! kändes skönt, sen hade vi bara två lektioner till. bara slapp! så sjukt nice. mindre nice med två prov och två rapporter. ;( men det kirrar jag lätt som en plätt. för sedan är det lov och då kommer min älskling upp från göteborg. åh som jag saknar henne. klockan 16.00 på lördag kommer jag vara lycklig, så det så!
idag efter skolan följde tildis med mig hem ett slag, vi kollade på bilder på min lärare i underkläder. okej det var grymt äckligt. att lärare får göra så, stäng av na vafan! okej om hon hade vart 20 och snygg kropp. men här snackar vi 50 och fet. haha åh fy.
nu tänkte jag typ leta efter min bok som är gone, sen plugga lite och sådant smått & gott!


ni rockar min värld brudar.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback