helgens,

2009-03-25 @ 18:00:54

åh. ingen sovmorgon i morse. badluck! jag som bara sov fyra timmar, eftersom att calleballenegerskalle vägrade lägga på. nej men det var kyyyyl. började morgonen med svenska argumenterande uppsats. jag argumenterade om ordningsbetyg. & jag är för det! sen hade vi två timmars hål, lite matte & historia där vi dock bara flög omkring på skolan och hade allmänt tråkigt!
olish hämtade mig efter skolan, det blev att glida omkring och stor handla. yey! nu har jag ätnligen kommit hem, ska plugga. kill me slowly, oh yes.

tänkte också lägga upp mina planer för helgen, alltid bra att skriva upp det så man kan kika tillbaka om det skulle behövas.


fredag - shopping runda med emmy, bio & kina resturang.
lördag - den är inte helt planerad ännu, men shoppa med mami & sedan blire nog tjej middag!
söndag - trosa till isabelle,med löpar tur & mysigheter,

nej nu kallar naturkunskapsboken......wish me fucking good luck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback