i´m singing out loud

2009-03-31 @ 12:31:16
har sovit som en gnu hela natten. har inte vaknat en ända gång, ovanligt nog!
igår kväll tillbringade jag tid med mina kära pojkar alexander och viktor. vi ska skapa en ny trend.
så jävla trött på toffsar på hela benen och bandanas hit & dit. nu får det vara nog! haha, i love my guuuuuuys.
idag började dagen med skapande, då hade vi dans. oh lord. it really sucks. fy fasiken!
skolan är seg...jag är förvirrad och jaaaa. det ända som är bra är väl dock vädret.det är skönt och jag kan gå ut utan att frysa. happy_face_91.
egentligen har jag samhäll nu, men jag orkar inte arbeta med rapporten. den är verkligen skit tråkig.
okej det är väl allt som har med skolan att göra men ändå...............

åh, du gör mig så förvirrad...
ska jag ge det en chans, kommer det verkligen leda till någonting bra?
oh, you really make my head spin right round.

den här låten spelas 24/7 i mina lurar just nu.
http://www.youtube.com/watch?v=3qI9Uq3PHIg

smeki-s-s-s-s-s-s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback